woensdag 11 oktober 2017

LDiscovery en Reed Smith Win 2016 Relativity Innovation Awards op Relativity Fest

De A / V Suite van LDiscovery wint de beste oplossing voor serviceproviders en Community Choice-oplossingen; Reed Smith's Consent Tracker gekozen als beste advocatenkantoor oplossing.

Chicago, IL - 11 oktober 2016 - kCura, ontwikkelaars van de e-discovery software Relativity, heeft vandaag aangekondigd dat LDiscovery en Reed Smith de winnaars zijn van de 2016 Relativity Innovation Awards op Relativity Fest.

De Relativity Innovation Awards is een jaarlijkse wedstrijd die de organisaties viert die applicaties en integraties bouwen om de functionaliteit van Relativity uit te breiden - het platform dat wordt gebruikt door bedrijven, advocatenkantoren en overheidsinstanties om elektronisch bewijsmateriaal te beheren in rechtszaken, onderzoeken en nog veel meer. Rechters selecteerde oplossingen die processen stroomlijnen, complexe workflowbehoeften oplossen of een geheel nieuwe oplossing creëren die een positieve invloed heeft op de bedrijfsstrategie. De winnaars werden beloond in drie categorieën: beste service provideroplossing, beste advocatenkantooroplossing en Community Choice-oplossing.

LDiscovery kreeg de naam Best Service Provider Solution en werd door de Relativity-community ook verkozen tot Community Choice Solution vanwege zijn A / V-suite voor relativiteit, een toepassing die de beoordeling van multimediabestanden vereenvoudigt met behulp van een eigen plug-in voor de documentviewer Relativity. A / V Suite biedt gebruikers ook de mogelijkheid audiobestanden te redigeren, waardoor een eerder onmogelijke taak niet alleen mogelijk, maar ook eenvoudig is.

In de categorie Best Law Firm Solution won Reed Smith voor zijn Consent Tracker. De tool is ontwikkeld toen een klant verschillende bedrijfseenheden wilde verkopen en Reed Smith moest snel al hun contracten identificeren waarvoor toestemming van derden was vereist, met als doel prioriteit te geven aan welke bedrijfseenheden het eerst zouden moeten worden verkocht. Ze bouwden een toepassing op Relativiteitstheorie om de status van toestemming van vereiste partijen bij te houden en gebruikten analyses om vergelijkbare soorten toestemmingsvereisten op één plaats te groeperen en beheren. Met behulp van deze trackingoplossing voltooiden ze een analyse die zes maanden had moeten duren en hun klant $ 3 tot $ 5 miljoen hadden bespaard.

kCura Vice President of Engineering Perry Marchant kondigde de winnaars aan op Relativity Fest, de jaarlijkse juridische technologieconferentie die op 9 en 11 oktober in Chicago werd gehouden. Meer dan 1800 leden van de Relativity-gemeenschap woonden het evenement bij, waar LDiscovery en Reed Smith hun winnende innovaties demonstreerden tijdens de prijsuitreiking.

"Ik ben zo verheugd om LDiscovery en Reed Smith te feliciteren met de winnaars van de Relativity Innovation Awards dit jaar", aldus Marchant. "We hebben zoveel geweldige inzendingen ontvangen van onze community en het was inspirerend om te zien hoe creatief onze klanten en partners zijn in het uitbreiden van Relativity om unieke uitdagingen op het gebied van e-discovery en daarbuiten op te lossen. De winnende oplossingen bleken de Relativity-gebruikers enorm veel waarde te bieden. "