Donderdag 11 April 2019

KLDiscovery en HubStor kondigen strategisch partnerschap aan om Nebula™ Big Data Store aan te bieden

KLDiscovery, een leidende wereldwijde leverancier van services in eDiscovery en informatiebeheer, en HubStor, een visionair softwarebedrijf voor opslag en Microsoft Gold Partner, hebben een strategisch partnerschap aangekondigd om de allerbeste eDiscovery

MCLEAN, Va., 11 april 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- KLDiscovery, een leidende wereldwijde leverancier van services in eDiscovery en informatiebeheer, en HubStor, een visionair softwarebedrijf voor opslag en Microsoft Gold Partner, hebben een strategisch partnerschap aangekondigd om het allerbeste eDiscovery-platform Nebula™ van KLDiscovery te integreren met het datamanagementplatform in de cloud van HubStor.

De integratie die hierdoor ontstaat, Nebula Big Data Store, zal een totaaloplossing vormen voor de wettelijke bewaarplicht die zowel dekking biedt aan meldingen inzake de wettelijke bewaarplicht als databehoud. Klanten kunnen de data, die wettelijk bewaard dient te worden, behouden in een volledig geïndexeerde en doorzoekbare toestand met geautomatiseerde beleidsgerichte instandhouding en beschikbaarheid van data. “We hebben de vooruitgang van HubStor in archiveren en opslagruimte de afgelopen tijd in de gaten gehouden en ze hebben ons voortdurend versteld laten staan van hun innovatietempo”, zegt Chris Weiler, CEO van KLDiscovery. “We zijn van mening de ideale partner te hebben gekozen om ons te helpen onze aanbiedingen aan de linkerkant van het EDRM te versterken." Nebula Big Data Store geeft HubStor een werkelijke totaaloplossing in het verwerken, herzien en voortbrengen van eDiscovery, waaronder functies als Continuous Active Learning (CAL, voorspellende codering met voortdurend actief leren), geautomatiseerde routing van de werkstroom, A/V Suite voor audiovisuele bestanden, AutoRedaction en meer. Andere ondersteunde use-cases zijn o.a. afzondering van legacytoepassing, herstel van dark data en informatiebeheer. “We zijn zeer verheugd door dit strategische partnerschap onze aanbiedingen op juridisch terrein verticaal te kunnen uitbreiden. Het brengt het beste van moderne SaaS-opslag en eDiscovery-toolsets op één plek samen”, zegt Geoff Bourgeois, CEO van HubStor.

Nebula Big Data Store verschilt aanzienlijk van legacyoplossingen en dekt het punt waar archiveren en eDiscovery elkaar kruisen:

• Ondersteunt iedere datatype en maakt geen gebruik van bedrijfseigen dataformaten.
  • Heeft geen hardware nodig; installatie kan in plaats van in weken of maanden binnen een paar dagen worden voltooid.
  • Factureringsmodel is eenvoudig en rechtlijnig zonder referenties naar vele SKU´s of dure add-ons.

Beide organisaties zijn van mening dat het partnerschap verlichting kan brengen in standaard opslag en pijnpunten bij wettelijke bewaarplicht waar grote organisaties die te maken hebben met groeiende datavolumes tegenaan lopen.

Over HubStor
HubStor is een leidende innovator in cloudgebaseerde opslagsoftware. Ondernemingen maken gebruik van het databeheersplatform in de cloud van HubStor ter transformatie van hun dataopslag en beschermpraktijken, om back-ups te maken van hun Office 365-data, elektronische berichtgeving te rapporteren en langetermijnbehoud van ongestructureerde data te beheren. Het hoofdkantoor van HubStor bevindt zich in Ottawa, Canada, en het bedrijf is een Microsoft Co-Sell Prioritized en Gold ISV Partner.

KLDiscovery levert technologische diensten en software, zodat advocatenkantoren, bedrijven, overheidsinstanties en consumenten ingewikkelde gegevensuitdagingen kunnen aangaan. Het bedrijf heeft kantoren op 43 locaties in 20 landen en is wereldwijd leider in het leveren van hoogwaardige oplossingen voor eDiscovery. informatiebeheer en gegevensherstel om de behoeften m.b.t. procesvoering, regelnaleving, intern onderzoek en gegevensherstel- en beheer van onze klanten te ondersteunen. KLDiscovery bedient klanten al meer dan 30 jaar en levert gegevensverzameling en forensisch onderzoek, vroegtijdige casebeoordeling, eDiscovery en gegevensverwerking, toepassingssoftware en datahosting voor webgebaseerde documentevaluaties, alsmede beheerde documentevaluatiediensten. Daarnaast levert KLDiscovery, dankzij het wereldwijde gegevensherstelbedrijf van Ontrack, hoogwaardig gegevensherstel, e-mailextractie en -herstel, gegevensvernietiging en bandbeheer. KLDiscovery is benoemd tot een van de snelstgroeiende bedrijven in Noord-Amerika door Inc. Magazine (Inc. 5000) en Deloitte (Deloitte’s Technology Fast 500) en CEO Chris Weiler is in 2014 benoemd als Ernst & Young Entrepreneur of the Year™ . Daarnaast is KLDiscovery een Orange-level Relativity Best in Service Partner, een Relativity Premium Hosting Partner en beheert tevens ISO/IEC 27001-gecertificeerde datacenters. Stuur een e-mail naar info@kldiscovery.com of kijk op www.kldiscovery.com voor meer informatie.

Contactpersoon media: