Maandag 10 Juni 2019

KLDiscovery opent nieuw kantoor en centrum voor het beoordelen van documenten in Sydney, Australië

De nieuwe locatie versterkt de aanwezigheid van KLDiscovery in de regio Azië-Pacific en biedt een centraal gelegen voorziening voor het bedrijf waar vanuit ze hun eDiscovery-product op de Australische markt kunnen brengen.

MCLEAN, Virginia, 10 juni 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- KLDiscovery heeft de opening van een nieuw kantoor aangekondigd op 9 Barrack Street in Sydney, Australië. De nieuwe locatie versterkt de aanwezigheid van KLDiscovery in de regio Azië-Pacific en biedt een centraal gelegen voorziening voor het eDiscovery-aanbod van het bedrijf in Australië. Dit is de tweede locatie van KLDiscovery in Australië, waar ze in Brisbane een center voor gegevensherstel hebben onder de merknaam Ontrack.

Het nieuwe kantoor heeft een afdeling voor documentbeoordeling dat 50 beoordelaars ondersteunt. Hiermee is de totale capaciteit voor documentbeoordeling van het bedrijf verhoogd tot 1300 werkplekken verdeeld over 12 vestigingen. Daarbij kunnen klanten gebruikmaken van Nebula™, het end-to-end managementplatform van KLDiscovery dat speciaal ontwikkeld werd om veelvoorkomende problemen van andere tools aan te pakken.

“We zijn bijzonder verheugd dat we onze technologie en service van wereldklasse naar Australië kunnen brengen in de vorm van een fysiek kantoor waarmee we ons commitment aan deze regio waarborgen”, zegt Chris Weiler, CEO van KLDiscovery. “Australië en de hele APAC-regio zijn een strategische prioriteit voor KLDiscovery en we blijven meer kansen voor toekomstige uitbreiding onderzoeken.”

“Het kantoor in Sydney is nu open voor business en we zijn er klaar voor om het merk KLDiscovery op de Australische markt te introduceren”, aldus Krsytina Jones, Executive Vice President, Global Legal Technology Sales en Marketing bij KLDiscovery. “Wij denken dat de fantastische technische capaciteiten van KLDiscovery, de unieke bedrijfscultuur en de nadruk op de klantenservice waar 'de klant op de eerste plaats staat' goed ontvangen zullen worden.”

Neem voor een afspraak voor een rondleiding door het nieuwe kantoor en de voorziening voor documentbeoordeling contact op met John Karamoschos, Business Development Director, via john.karamoschos@kldiscovery.com.

KLDiscovery levert technologische diensten en software, zodat advocatenkantoren, bedrijven, overheidsinstanties en consumenten ingewikkelde gegevensuitdagingen kunnen aangaan. Het bedrijf heeft kantoren op 43 locaties in 20 landen en is wereldwijd leider in het leveren van hoogwaardige oplossingen voor eDiscovery. informatiebeheer en gegevensherstel om de behoeften m.b.t. procesvoering, regelnaleving, intern onderzoek en gegevensherstel- en beheer van onze klanten te ondersteunen. KLDiscovery bedient klanten al meer dan 30 jaar en levert gegevensverzameling en forensisch onderzoek, vroegtijdige casebeoordeling, eDiscovery en gegevensverwerking, toepassingssoftware en datahosting voor webgebaseerde documentevaluaties, alsmede beheerde documentevaluatiediensten. Daarnaast levert KLDiscovery, dankzij het wereldwijde gegevensherstelbedrijf van Ontrack, hoogwaardig gegevensherstel, e-mailextractie en -herstel, gegevensvernietiging en bandbeheer. KLDiscovery is benoemd tot een van de snelstgroeiende bedrijven in Noord-Amerika door Inc. Magazine (Inc. 5000) en Deloitte (Deloitte’s Technology Fast 500) en CEO Chris Weiler is in 2014 benoemd als Ernst & Young Entrepreneur of the Year™. Daarnaast is KLDiscovery beheert tevens ISO/IEC 27001-gecertificeerde datacenters. Stuur een e-mail naar info@kldiscovery.com of kijk op www.kldiscovery.com voor meer informatie.

Contactpersoon media: