Donderdag 31 Januari 2019

De toepassing van Nebula™ neemt toe als Hodgson Russ de keus laat vallen op het end-to-end eDiscovery-platform van KLDiscovery

MCLEAN, Va., 31 januari 2019 -- KLDiscovery (KLD), een wereldleider in eDiscovery en informatiebeheerdiensten, heeft vandaag aangekondigd dat Hodgson Russ, een leidend Amerikaans advocatenkantoor met meer dan 200 advocaten, de keus heeft laten vallen op hun Nebula-product als end-to-end eDiscovery-oplossing van het bedrijf.

Nebula brengt een frisse kijk op de gevestigde technologie met verbeterde flexibiliteit en beheer, waardoor slimmere manieren om te analyseren, verwerken, herzien en beheren van grote sets met gegevens mogelijk worden. Het biedt ook de optie op locatie te worden gehost of binnen de Microsoft Azure-cloud, dat voorziet in schaalbaarheid en snelle plaatsing.

“Gebaseerd op de feedback uit de branche en van de klanten werd Nebula in het leven geroepen om de veelvoorkomende pijnpunten, die in andere eDiscovery-tools worden ervaren, weg te nemen”, zegt Chris Weiler, CEO van KLDiscovery. “Het biedt een bekend ontwerp ter minimalisatie van de leercurve die wordt gesteund door robuuste technologie om de behoefte aan plug-ins van derden uit te bannen”.

Nebula zal een uitgebreide reeks eDiscovery-producten en -diensten leveren over de acht kantoren van het bedrijf in de V.S. en Canada. “Na de evaluatie van een aantal verschillende platforms bleek Nebula het beste bij onze klanten te passen en we zijn enthousiast optimaal gebruik te gaan maken van deze ultieme klasse van technologie”, legt Rosemarie Landers, Manager van eDiscovery bij Hodgson Russ uit. “Met de Nebula Private Cloud kunnen we klanten de flexibiliteit bieden om data te verzamelen en verwerken naast de mogelijkheid onderzoekswerk te leiden zonder de behoefte data uit de organisatie of het land weg te nemen.

Het is niet alleen KLDiscovery dat ultramoderne oplossingen biedt, het zijn de mensen die ze echt onderscheiden”.

Over Hodgson Russ

De advocaten van Hodgson Russ bevorderen Amerikaanse juridische aspecten van transacties over de hele wereld. De Firma praktiseert in iedere specifiek rechtsgebied en maakt gebruik van multidisciplinaire werkteams om het hoofd te bieden aan specifieke, vaak complexe behoeften van klanten, waaronder openbare en privébedrijven, overheidsinstanties, nonprofitorganisaties en individuen. Hodgson Russ heeft kantoren in Albany, Buffalo, New York City, Palm Beach, Saratoga Springs en Toronto. Voor meer informatie over Hodgson Russ kunt u de website van de Firma bezoeken op www.hodgsonruss.com.

KLDiscovery levert technologische diensten en software, zodat advocatenkantoren, bedrijven, overheidsinstanties en consumenten ingewikkelde gegevensuitdagingen kunnen aangaan. Het bedrijf heeft kantoren op 43 locaties in 20 landen en is wereldwijd leider in het leveren van hoogwaardige oplossingen voor eDiscovery. informatiebeheer en gegevensherstel om de behoeften m.b.t. procesvoering, regelnaleving, intern onderzoek en gegevensherstel- en beheer van onze klanten te ondersteunen. KLDiscovery bedient klanten al meer dan 30 jaar en levert gegevensverzameling en forensisch onderzoek, vroegtijdige casebeoordeling, eDiscovery en gegevensverwerking, toepassingssoftware en datahosting voor webgebaseerde documentevaluaties, alsmede beheerde documentevaluatiediensten. Daarnaast levert KLDiscovery, dankzij het wereldwijde gegevensherstelbedrijf van Ontrack, hoogwaardig gegevensherstel, e-mailextractie en -herstel, gegevensvernietiging en bandbeheer. KLDiscovery is benoemd tot een van de snelstgroeiende bedrijven in Noord-Amerika door Inc. Magazine (Inc. 5000) en Deloitte (Deloitte’s Technology Fast 500) en CEO Chris Weiler is in 2014 benoemd als Ernst & Young Entrepreneur of the Year™ . Daarnaast is KLDiscovery een Orange-level Relativity Best in Service Partner, een Relativity Premium Hosting Partner en beheert tevens ISO/IEC 27001-gecertificeerde datacenters. Stuur een e-mail naar info@kldiscovery.com of kijk op www.kldiscovery.com voor meer informatie.

Contactpersoon media: