Vrijdag 16 Maart 2018

KLDiscovery opent ISO 27001-gecertificeerd datacenter in Canada

Het nieuwe datacenter van KLDiscovery ondersteunt end-to-end elektronische discovery-services.

McLean, Virginia - 16 maart 2017 - KLDiscovery, een wereldleider op het gebied van elektronische ontdekking en informatiebeheer, heeft haar nieuwste ISO 27001-gecertificeerde datacenter geopend in Toronto, Canada als reactie op een toename van het aantal onderzoeken en juridische zaken die lokale ondersteuning en hosting vereisen.

Canadese bedrijven en advocatenkantoren worden geconfronteerd met unieke ontdekkingsuitdagingen als gevolg van interne privacyvereisten en internationale arbitrage. Bovendien verhoogt de aanwezigheid van veel multinationale ondernemingen met activiteiten in de Verenigde Staten de frequentie van grensoverschrijdende ediscovery-aangelegenheden, evenals een toename van de algemene wereldwijde regelgevingsactiviteit.

"Dit is een spannende tijd bij KLDiscovery", zegt Chris Weiler, CEO van KLDiscovery. "Onze groei in Canada geeft Canadese advocatenkantoren en bedrijven onmiddellijk toegang tot onze beste technologie en de kenmerkende 'witte handschoenen' klantenservice."

KLDiscovery ondersteunt al vele jaren Canadese advocatenkantoren en bedrijven in verschillende sectoren. Naast het ondersteunen van zowel een reeks proces- als regelgevingskwesties, heeft KLDiscovery organisaties en externe raadslieden bijgestaan ??die moeten voldoen aan aanvullende onderzoeksverzoeken en sectie 11's die zijn uitgegeven door het Canadian Competition Bureau. Deze grootschalige, snel bewegende zaken spreken over het uitgebreide niveau van end-to-end ondersteuning dat KLDiscovery biedt.

Het nieuwe datacenter zal Canadese organisaties toegang geven tot de eigen technologieën van KLDiscovery, waaronder RCMgr®, Nebula ™ en KLD Analytics, de eigen suite van voorspellende codering, herzieningsversnelling en geavanceerde analyses. KLDiscovery zal ook Relativity® hosten en ondersteunen vanuit het nieuwe Toronto-datacenter.

Naast Canada exploiteert KLDiscovery datacenters in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Frankrijk en Japan, en biedt het zijn ediscovery-mogelijkheden overal ter wereld aan via zijn eigen mobiele oplossing.

KLDiscovery levert technologische diensten en software, zodat advocatenkantoren, bedrijven, overheidsinstanties en consumenten ingewikkelde gegevensuitdagingen kunnen aangaan. Het bedrijf heeft kantoren op 43 locaties in 19 landen en is wereldwijd leider in het leveren van hoogwaardige oplossingen voor eDiscovery. informatiebeheer en gegevensherstel om de behoeften m.b.t. procesvoering, regelnaleving, intern onderzoek en gegevensherstel- en beheer van onze klanten te ondersteunen. KLDiscovery bedient klanten al meer dan 30 jaar en levert gegevensverzameling en forensisch onderzoek, vroegtijdige casebeoordeling, eDiscovery en gegevensverwerking, toepassingssoftware en datahosting voor webgebaseerde documentevaluaties, alsmede beheerde documentevaluatiediensten. Daarnaast levert KLDiscovery, dankzij het wereldwijde gegevensherstelbedrijf van Ontrack, hoogwaardig gegevensherstel, e-mailextractie en -herstel, gegevensvernietiging en bandbeheer. KLDiscovery is benoemd tot een van de snelstgroeiende bedrijven in Noord-Amerika door Inc. Magazine (Inc. 5000) en Deloitte (Deloitte’s Technology Fast 500) en CEO Chris Weiler is in 2014 benoemd als Ernst & Young Entrepreneur of the Year™ . Daarnaast is KLDiscovery een Orange-level Relativity Best in Service Partner, een Relativity Premium Hosting Partner en beheert tevens ISO/IEC 27001-gecertificeerde datacenters. Stuur een e-mail naar info@kldiscovery.com of kijk op www.kldiscovery.com voor meer informatie.

Contactpersoon media: